خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

تو این اوضاع کرونایی

سلام...

خسته شدم...

از اینکه هر روز آمار مرگ و میر و مبتلا ها زیاده و کرونا نمیره...

 

کتابای هری رو با جدیت دارم میخونم و اونقدر دوسش دارم که وقتی دارم میخونم قلبم از ذوق تند میزنه^...^

الان کتاب "هری پاتر و محفل ققنوس3" رو شروع کردم:)

ترجمه ی ویدا اسلامیه خیلی خوبه

 

البته من که دارم میخونم میدونم بعدش چی میشه، چون حدودا سه بار فیلمشو دیدم:)

 

پ.ن:بیاین هممون دعا کنیم شر کرونا کم شه.

 

اللهم اشف کل مریض...

اللهم عجل لولیک الفرج...

 

یاعلی...

۸ ۰
کژال ..
۰۲ مرداد ۱۵:۳۵

هممون تو حالت(خسته تر از خسته تر از خسته‌ام) هستیم :(

باورت میشه هنوز نه کتابای هری رو خوندم نه حتی سریالشو دیدم؟ 

پاسخ :

آره:/

باورم میشه...اما باید اعتراف کنم که بیش از نیمی از عمرت بر فنا ست:)
صاد نون
۰۲ مرداد ۱۷:۰۷

من ب هر کس تا دو سال پیش میگفتم هری پاتر ندیدم میگف شک نکن قسمت جذابی از زندگی رو از خودت دریغ کردی

تا اینک بالاخره دیدمش و فهمیدم چ خبره جدا.

اما هیچ وقت تصور نمیتونم بکنم اونهمه کتابو بخونم😅

پاسخ :

واقعا نصف عمرت بر فنا بوداااا...0_0
خدا رو شکرذ که دیدیش:)

باید خیلی علاقه به خوندن کتاب و همچنین هری داشته باشی که بخونی شون...چون واقعا کتاباش زیاد و با صفحات زیاده:)
Mwlody
۰۳ مرداد ۱۷:۰۵

ان شاءالله که کرونا تموم شه که نمی شه... ولی اگه یک درصد هم تموم بشه ... هیچ چیز به روال قبلی بر نمی گرده... 

Melody
۰۳ مرداد ۱۹:۲۴

ان شاءالله که کرونا تموم می شه که نمی شه.... ولی اگه حتی یک درصد هم تموم بشه.. هیچ چیزی به روال قبلی بر نمی گرده...

پاسخ :

بله، ان شاءالله که کرونا تموم بشه ولی به روال قبلی برنگردیم...ان شاءالله امام زمان(عج) ظهور کنن و اوضاع خیلی خیلی بهتر از الان و هر وقت دیگه میشه...
عاشق بارون... ⠀
۰۳ مرداد ۲۳:۱۱

من وفتی کتاب‌هاشو خوندم٬ فیلمشو ندیده بودم. :) به نظرم کیفش بیشتر بود. :) ولی بعدش فکر کنم منم سه بار کل فیلم‌هاشو دیدم!

پاسخ :

هر دو تاشو خیلی خیلی دوس دارم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان