خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

فیلم و انیمه معرفی کنین:)

سلام...

فیلم و انیمه و یا حتی کارتون معرفی کنین:)

 

ممنون^...^

 

 

یاعلی...

۵ ۱
عرفان ...
۰۴ مرداد ۲۱:۲۰

یکی هم به من معرفی کنه!

پاسخ :

معرفی دوستان رو بخون😁
شقایق فعله گری
۰۵ مرداد ۰۰:۱۸

کفش قرمزی و هفت کوتوله

پاسخ :

ممنون بابت معرفی😁
amirhosin (:
۰۵ مرداد ۰۹:۳۵

توکیو غول

پرنس اف پرشیا

دارک

 

پاسخ :

ممنونممممممم😍😁
free bird
۰۶ مرداد ۰۰:۲۶

سلام :)

فیلم: 

Interstellar 

همینD:

انیمه

سینمائی:

Spirited away

When marnie was there

Silent Voice

Mirai no mirai

Porco Rosso

قلعه‌ی متحرک هاول :))

پرنسس مونونوکه

Kiki's delivery service

Kotonoha no niwa

Tokyo godfethers

Only yesterday

Cat returns

بستگی به خودتون داره، من خودم ترجیح می‌دم پشت سر هم نبینم :)) ترتیبی هم نگفتم، اونائی‌که یادم اومد رو اول گفتم بعدشم از تو دفترم نگاه کردم و نوشتم D:

پاسخ :

واااییی نمیدونی چقدر ذوق کردم وقتی اینهمه معرفی یکجا دیدم😍
ممنونممممممم😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان