خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

مجموعه ی هری پاتر تموم شد:)

سلام...

بالاخره مجموعه ی هری رو تموم کردم:)

باورتون میشه؟

دلم خیلی خیلی براش تنگ شده...

 

خطر لو رفتن داستان:

 

چقدر دلم برای جرج ویزلی سوخت که فرد مرد...:(((((

چققققدرر دلم واسه لوپین  تانکس سوخت...:((((

ولی با نابودی هر کدوم از جان پیچ ها من ذوق میکردم:)احساس می کردم به پیروزی نزدیک ترم:)

ولی از اونجایی که من قبلش فیلمشو دیده بودم میدونستم هری واقعا نمی میره و نمردم از استرس:))خدا رو شکر:)

 

پ.ن:ایام عیدتون مبارک:)

 

 

زندگی تون بدون ولدمورت و سرشار از آرامش:)

 

یاعلی...

 

 

 

 

 

 

۶ ۰
قدرت، چیزی که به دنبالش هستید
۱۲ مرداد ۱۰:۴۳

واقعا حیف شد کاش ادامه اش رو هم می ساختن یکی از بهترین مجموعه هایی بود که من تا به حال دیدم🌸🌸

پاسخ :

البته که خوب نتیجه گیری کرد و مثل بعضی کتاب ها و مجموعه های دیگه یه دفعه ولش نکرد، ولی اونقدر قشنگ و قوی بودکه ای کاش باز هم می نوشت...:)
قدرت، چیزی که به دنبالش هستید
۱۲ مرداد ۱۰:۵۰

آره از نظر نتیجه گیری قابل قبول بود...مثل خیلی از فیلم ها نبود که وسط داستان یکدفعه تموم شه و بره...ای کاش😞😞...🌸🌸

پاسخ :

آره خدا رو شکر:)
همین موجب میشه محبوبیتش بیشتر شه^...^
و البته دلتنگی بعدش هم بیشتر میشه...(به خاطر اینکه خوب تموم شد)
نویسنده آشنا
۱۲ مرداد ۱۱:۳۱

سلام

عید شما هم مبارک

منم دیشب یه تیکه از فیلم هری پاتر رو تماشا کردم:)

 

پاسخ :

سلام...
ممنونم:)
خیلی فیلمش جذابه^...^
عاشق بارون... ⠀
۱۲ مرداد ۱۱:۴۶

من بیشتر از همه دلم برای سیریوس سوخت. قشنگ تا چند روز حالم بد بود! :)))

پاسخ :

آره خیلی دردناک بود:(((...احساس می کردم پدرخونده ی خودمه...خخخ:))))
پاییز .....
۱۲ مرداد ۱۲:۲۱

وی انقددددر در داستان فرو رفته بود که برایمان روزهای بدون ولدمورت آرزو میکرد :))

به نظرم میتونی روزهای با هری رو هم آرزو کنی... 

من اگه به اندازه هرماینی تلاش میکردم و حافظه ام هرچی خوندم و تو خودش نگه میداشت از خوشحالان بودم. 

پاسخ :

:))))))))
آره خیلی خوب میشه^...^
وااااای می خوااااممم...
من اگه هرماینی دوستم بود خیلی خوشحال بودم:)
AliReza ‌‌
۱۲ مرداد ۱۲:۴۶

:)

 

مبارک باشه (:

پاسخ :

سلامت باشید:)
فاطمه ‌‌‌‌
۱۲ مرداد ۱۷:۳۷

ترجیح می‌دادم هری بمیره ولی جرج زنده بمونه :/

پاسخ :

:|||||||
تو مرگ خواری...0_0
شقایق فعله گری
۱۲ مرداد ۲۳:۰۲

شخصیت هاش ترسناک نیست؟🙄😳

پاسخ :

نه...
بنده خدا
۱۳ مرداد ۱۸:۰۱

خب الحمدلله 

پاسخ :

:)
پاییز .....
۱۴ مرداد ۰۴:۰۰

ایییی سوء استفاده جو :))

هرماینی و برا جادو جنبلاش دوس داری؟ :)) 

پاسخ :

خخخخخ:)))))
شایدم به خاطر اینکه واسم برنامه ریزی تحصیلی کنه...:)
(وی لبخند دندان نمایی می زند)

و البته اینکه از روی جزوه ها و مشق هاش بنویسم و بخونم:))

(لبخند دندان نمای وی پلیدانه تر می شود)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان