خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

قاب دلخواه خانه من...

سلام...

با توجه به پست هایی که تا به حال توی وبم گذاشتم فکر میکنم میدونین که کتاب خوندن و کتاب ها رو خیلی دوست دارم:)

قاعدتا کتاب ها برای من خیلی شیرین هستن و قفسه ی کتابخونه با کتاب هام، قاب دلخواه خونه ی منه:)

 

+توی این دوران که قرنطینه هستیم خیلی از کتاب هام دست دوستان امانت هست، حدود 6ـ7 تاش...به خاطر همین قفسه کتاب هام خلوت شده:)

البته این که بیشتر کتاب ها رو از کتابخونه میگیرم هم بی دلیل نیست:)

و الحمدلله پاییز اونقدر کتاب داره که حتی اگه کتابخونه هم نرم، کتابخونه ی خانگی داریم:)

 

و اما قاب دلخواهم:

 

ممنون از بلاگِردون بابت ایجاد این چالش قشنگ:)

 

 

و دعوت میکنم از پاییز عزیزم و  زلال:) و علیرضا و ماه بی همتا و هر کسی که دوست داشت در این چالش شرکت کنه:)

 

قاب های دلخواه خانه ی دلتون زیاد...

 

یاحسین...

 

۱۰ ۰
AliReza ‌‌
۰۴ شهریور ۰۰:۲۲

قشنگه :) جامدادیت هم خوشمله :))

ممنون از دعوتت ^_^🌹

پاسخ :

خیلی ممنون:)

خواهش میکنم:)
غریبه آشنا A
۰۴ شهریور ۱۶:۰۰

سلام عزیزدلم پرتو جونم😘

چه جالب 👌منم یکی از دلخواه ترین کارام خوندن کتاب شعر و رمان و یا کتابهای دعا و ایناست...😁

ممنون از این دعوتت عزیزم❤

ان شالله تو اولین فرصت شرکت میکنم😘😊

پاسخ :

خیلی کتاب خوندن و با برگه ها سر و کار داشتن جذابه...
البته حتی کتاب پی دی افی هم دوست داشتنیه:)
خواهش میکنم:)
ان شاءالله:))
جـــهـاد ...
۰۵ شهریور ۰۱:۲۷

حس قشنگی داره:)

پاسخ :

ممنون:)
غریبه آشنا A
۰۵ شهریور ۰۱:۴۹

اهوم😍😁

عه جامدادی اون!!🤔 من فکر کردم کلاف کامواست😅

قشنگه و البته خاص😉😊

پاسخ :

:)
:// عاخه کلاف کاموااااااااا؟؟؟:///
خیلی متشکرم:)
غریبه آشنا A
۰۵ شهریور ۰۲:۲۶

اره دیگه عزیزم ریز نشدم تو تصویر😅😅😅گفتم شاید شاهکار هنری نگو ی نوع دیگه از خلاقیت گذاشتی تو عکس😅فکرم نرفت ب اینکه جامدادی😑😅

پاسخ :

خیلی خیلی ممنون:|
ههه:)))
شاهزاده شب
۱۱ شهریور ۱۱:۲۰

کتاب عشق است :)

پاسخ :

واقعا:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان