خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

من، در چهار جمله(خلاصه ای از من)

معرفی خودم در چهار جمله کوتاه:

 

1_عکاسی و کتاب خوندن و گه گاه حتی درس خوندن رو دوست دارم. 

 

2_متولد چهارمین فصل سال،فصل سرما❄️. 

 

3_با رشته تحصیلی مورد علاقه پیش میرم، ان شاء الله که موفق باشم.

 

3_رشته ی ورزشی مورد علاقه م تکواندو❤️.

 

ممنون ازپاییز عزیزم بابت دعوت💐

دعوت میکنم از: زلال🌸، ملینا:)، جوزفین؛)، علیرضا

 

اطلاعات بیشتر:اینجا

روز و روزگار خوش...

 

یاعلی... 

۶ ۰
AliReza ‌‌
۳۰ مهر ۲۱:۵۷

خیلی هم عالی :) موفق باشی :))

پاسخ :

ممنون
سلامت باشی🙏
نویسنده آشنا
۳۰ مهر ۲۲:۴۸

سلام:)

به امید خدا که موفقی:)

پاسخ :

ان شاء الله
ممنونم 😊
آرام :)
۰۱ آبان ۱۲:۵۹

منم فصل سرمایی هستم 😀

پاسخ :

اِ؟ 😍
چه فصلی؟ 
بنده خدا
۰۶ آبان ۰۰:۰۵

خیلیم عالیه ... 

پاسخ :

ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان