خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

امتحان، پشت امتحان...

سلام... 

یه مدته نمیدونم چمه... حال هیچ کاریو ندارم، و این بی حالی دقیقا افتاده وسط امتحانام... امروز امتحان هندسه داشتم، دیروز که داشتم میخوندم فکر میکردم بهترین امتحانمه... چون هم هندسه رو خیلی دوست دارم و هرچی رو داشتم می خوندم مثل این بود که در حال دوره کردنش باشم... همه شو بلد بودم، اما سوالایی که امروز داده بود نمیدونم از کجا بود... جوابشونو میدونستم، ولی نمیتونستم اثبات کنم، و توی هندسه جواب بی اثبات چه فایده؟! 

امتحانش تستی بود ولی گفته بود راه حل مسئله ها رو بنویسیم براش... و منی که همیشه بعضی از تست ها رو شانسی میزنم و درست میشه نمیدونم چ کنم😐

یا اونایی که درست زدم رو هم فکر میکنم راه حلشو اشتباه رفتم... 

تازه مسخره تر میدونین چیه؟ اینکه جوابی که واسه یه سوال بدست اوردم و 90 درصد میگم درسته، اصلا توی گزینه ها نبود😐

 

فردا هم امتحان زبان دارم... دعا کنین برام.

 

چرا مدرسه ها همینکه می خوان از نظر فرهنگی فعال باشن تو مجازی، مسابقه کتابخوانی و مسابقه کلیپ درست کردن میذارن؟ 😐

بهشون میگم مسابقه خلق اثر های کاریکاتور و کاریکلیماتور بذارید، میگه ما برنامه ریزی داریم، اونوقت اعلام میکنن که کلیپ درست کنین😐

 

قشنگ یه مدته که همش پوکر طورم، حالم نیست... 

ایده بدین واسه اینکه حالم بیاد لطفا🙄

 

حالتون سر جاش... 

 

یاعلی...

۸ ۰
AliReza ‌‌
۱۰ آبان ۱۸:۰۷

منم پارسال شانسی میزدم😂😂

خدا صبر بده😐🌹

موفق باشی😊

پاسخ :

پس هم دردیم😂
ان شاء الله... 
سلامت باشین، و همچنین
محسن رحمانی
۱۰ آبان ۲۰:۱۶

استراحت و تمرکز و استراحت دادن فکرو ذهن.

پاسخ :

چجوری؟ 
پاییز .....
۱۱ آبان ۲۳:۰۴

حالت نیست و خوب اومدی.... 

پاسخ :

هعییی... 
محسن رحمانی
۱۴ آبان ۰۸:۱۱

سلام شب زود بخوابید یا یکی دوساعت درس نهونید وبه ذهنتون استراحت بدید و به امتحان در این یکی دوساعت فکر نکنید.

پاسخ :

ممنونم💐
صاد نون
۱۸ آبان ۱۹:۱۲

فک میکنم اثر قرنطینه و کرونا درس مجازی باشه...

 

منم دل و دماغ درس خودندن ندارم!

شایدم ترم قبل که زیادی درس خون شده بودم بچه ها چشمم زدن!

 

اول از همه بنظرم سعی کن برای این همه تایم خالیت اگ میتونی یه روتین معین کنی

صبحا زود بلند شی...ورزش کنی....افتاب بگیر بذار افتاب به اتاقت بتابه!باورت نمیشه معجزه اس این...

بعدم یه هدف کوتاه مدت برای خودت تعیین کن بر اساس چیزی ک دوس داری

میدونم کتابخونی همین کبات خودندنو هدفمند کن مثلا اگ تاریخ دوس داری تاریخ فلان برهه رو بخون

اگ رمان دوس داری برنامه بذار رمانای کلاسیک رو بخونی مثلا....

برای ماهم معرفیاشو یا بریده هاشو بذار

خلاصه که برای بیکاریت برنامه داشته باش

 

امیدوارم خوب باشی

پاسخ :

وای چه ایده های جذابی...
خیلی حال کردم😍✨👌

سعی میکنم بهشون عمل کنم😉
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان