خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

درس، شاید بچه مثبت:)

سلام... 

از وقتی به پایه جدید اومدم، نمیدونم چرا ولی انگار به درس بیشتر علاقه دارم، نوشتن تکالیف، خوندن درسا دیگه اذیتم نمیکنه، هنوز گاهی اوقات احساس میکنم عمرم داره تلف میشه و کار خاصی نمیکنم ولی این حس، تازگی، یک نفس نیست. 🌺

مبینا خیلی حرص میخوره از دستم، چون سعی میکنم زیاد درس بخونم، تلگرام و اینستاگرام رو پاک کردم، شب زود می خوابم و خیلی وقته با هم بیرون نرفتیم. ولی من از خودم بیشتر دارم راضی میشم، نه به معنای خودپسند بودن، بلکه به معنای خدا رو شکر😁

 

درست خوندن از تفریحاتم شده، انگار وقتی درس میخونم و تکلیف انجام میدم حس خیلی بهتری دارم، حس میکنم عمرم تلف نمیشه❤️

 

یه My mood خوشگل درست کردم، اگه این صندوق بیان درست شه(😑) عکسشو میذارم براتون ان شاء الله 🌸

 

روز و روزگارتون خوش🌹

 

یاعلی... 

۱۰ ۰
AliReza ‌‌
۱۸ آذر ۰۸:۰۴

امیدوارم این روند رو تا خود کنکور بتونی حفظ کنی ^_^

پاسخ :

ان شاء الله :) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان