خاطراتِـ پرتو

مینویسمـ، تا بماند....

هری پاتر

سلام. 

با اینکه درس دارم و مدرسه دارم و امتحانامم شروع شده ولی هری پاتر رو دوباره دارم میبینم😁

خیلی هم کیف میده😄

اصلا استراحت بین درسامه😂(اونم 3 ساعت)

امروز سومین امتحانمو دادم، شیمی. 

خیلی خوشحال میشم هر امتحانی رو که میدم، چون یک قدم دیگه به آخر امتحانا نزدیک میشم و یک عامل استرس کم میشه💕

 

همگی موفق باشین🌹

 

یاعلی... 

۹ ۰
پاییز .....
۰۶ دی ۱۳:۴۲

سلام... 

 

چطور بود؟ شیمی... 

پاسخ :

خوب بود الحمدلله 😍
نویسنده آشنا
۰۶ دی ۱۹:۳۱

سلام

ایشالله که همه رو 20 بگیری:)

دوباره چندمت هست که میبینی؟😄🤔

آخرین بار 12 مرداد بود گفتی تموم کردم مجموعه اش رو😄

پاسخ :

ممنونم😍
بعضی از قسمتاشو سومین بار بود که میدیدم، بعضی‌ها رو دومین بار😁😁
اونموقع کتاباش بود، نه؟ چون کتاباشو خیلی وقت نیست که خوندم، ولی فیلماشو یه مدت گذشته بود😂
البته کتاباشو می خوام تابستون بخونم دوباره ان شاء الله 🤣
پاییز .....
۰۷ دی ۲۰:۰۳

چه دقیق:)) دوازده مرداد رو یادشون مونده بود. 

پاسخ :

اره، خودم یادم نبود😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
خاطراتی از جنس منـ !
دانش آموزیـ
که "پرتو" میشناسیدشـ :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان